Regular Ole Day Rant/Vent here!
#31
(10-27-2016, 05:07 PM)Baron Num Nums Wrote: Two dogs just followed me home. Can't tell if they were being friendly.

personal nightmare scenario
Reply
#32
(10-27-2016, 05:07 PM)Baron Num Nums Wrote: Two dogs just followed me home. Can't tell if they were being friendly.

I don't like dogs

generally.

What type of dogs were they?
“Ends are not bad things, they just mean that something else is about to begin. And there are many things that don't really end, anyway, they just begin again in a new way. Ends are not bad and many ends aren't really an ending; some things are never-ending.” ― C. JoyBell C.
[Image: Sig.gif]
Reply
#33
A jack russel looking type and what looked like a border collie but bigger, retriver size I think? IDK. So mostly annoying.
[Image: 101860422_stidenterprise3.gif][Image: tumblr_nkgc1yQOXU1sccu9co1_400.gif][Image: tumblr_nkgc1yQOXU1sccu9co5_400.gif]
Reply
#34
(10-27-2016, 05:07 PM)Baron Num Nums Wrote: I don't like dogs

Crying
Made by FunnyFany
[Image: latest?cb=20150502165211]
[Image: donkey_kong_fan_button__updated__by_requ...5h4w0c.png]
DK is coming to steal your bananas. And kick some ass. And steal more bananas.
Reply
#35
My family made a decision to get another dog early next year, but I don't know if I'm ready. Part of me really wants to have a little dog running around the house again...but another part of me still feels too depressed over Baby and Sammy's passing. I'm afraid that I won't love the new puppy enough because I'm still thinking about them.
Reply
#36
I dunno AMGF, I doubt you'd need worry about that since a new puppy's bound to be very different.

(10-27-2016, 09:54 PM)DuckHuntDog Wrote:
(10-27-2016, 05:07 PM)Baron Num Nums Wrote: I don't like dogs

Crying

(10-27-2016, 05:07 PM)Baron Num Nums Wrote: generally
[Image: 101860422_stidenterprise3.gif][Image: tumblr_nkgc1yQOXU1sccu9co1_400.gif][Image: tumblr_nkgc1yQOXU1sccu9co5_400.gif]
Reply
#37
SO, I upgraded my computer to El Capitan yesterday, finally got that working and such. The trip into town yesterday ended up being pointless of course though because the damn thing decided it would work there and I could have done it myself.

So now I can have the driver installed and my tablet on wireless seems to be working like a charm, there's just one problem...

I can't seem to get my Time Machine back up working. On the plus side I love how fast my computer works now and I certainly had a lot of junk and stuff, also I did back up the most important things on my computer (art and photos) on a separate USB in case of emergencies but if I don't get this to work I'm gonna loose:

>Photoshop (the irony is strong here...)
>InDesign
>Word
>Font program I've never used but surely will one day
>All my music, the audiobooks I cannot recover but that'll take a hell of a long time to build up again
>my collection of reference photos

So yeah, not in Bad day yet cause I've not given up but I am worried.
[Image: 101860422_stidenterprise3.gif][Image: tumblr_nkgc1yQOXU1sccu9co1_400.gif][Image: tumblr_nkgc1yQOXU1sccu9co5_400.gif]
Reply
#38
My bro just scared the crap out of my mum because he decided to leave her the genius message of "Guess who's fucking dead?!"
[Image: 101860422_stidenterprise3.gif][Image: tumblr_nkgc1yQOXU1sccu9co1_400.gif][Image: tumblr_nkgc1yQOXU1sccu9co5_400.gif]
Reply
#39
He sounds like a clever boy...

If I did that to my mum, she'd kill me herself, haha.
[Image: a8wTLcn.png]
GRAPPLING HOOK!
Reply
#40
He's generally a smartass. Although there was a fairly good reason for it just...he did it in a way that made her panic, lol.
[Image: 101860422_stidenterprise3.gif][Image: tumblr_nkgc1yQOXU1sccu9co1_400.gif][Image: tumblr_nkgc1yQOXU1sccu9co5_400.gif]
Reply




Users browsing this thread: 1 Guest(s)